| E Y K A |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



TRIAL SPM COMING SOON !
Monday 23 July 2012 • 06:21 • 0 comments

hey hey . assalammualaikum . 
lama tak update bloggg. 
okey , TIME TO BLOGWALKING NOW . :)
hey . kita SPM candidate for this year.
err . see my blog title .. "trial SPM coming soon"
OMG , kejap je kita nak trial . lagi berapa bulan je nih . 
opss , nope ,lagi sebulan lebih je ponn -,-.
risau sangattt.
banyak sangt main main nih. suka tangguh kerja. memang ketara kemalasan kita sekarang nih . 
tak taw nak sedar mcm mana . dah sedar pon , mcm tak de pape je . ><
its okeyy , i will try the best.hilang kan sifat malas dalam bulan Ramadhan nih. :D
haa , dah hari ketiga kita berpuasa kan . alhamdulillah selesai untuk hari nih . 
 thanks for mohammad syahiran cause faham saya.tak mendesak saya untuk lebih layan awak . 
dah berapa lama kita tak jumpa kan . saya lebih rindu kan awak .  :(
awak dah jauh dari saya . kita jarang text .maafkan saya.saya ingat apa yang awak pesan kat saya . 
insyaallah saya buat yang terbaik untuk family dan awak jugak . thanks sebab menyokong saya. 
jaga kesihatan awak. ingat , event saya jarang text awak ,awak tetap dalam hati saya k . 
ingat note yang saya bagi tu taw taw . hihi
    "MY HEART IS PERFECT BECAUSE ... YOU ARE INSIDE ME mohammad syahiran <3"


sincerely,
EykaRoslan.



Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Hai. Me EykaFaida,

Welcome to my little world :)


Best Buddy


BabyNadh


BabyTeha


BabyNanie


BabyNurin


BabyAndy


BabyNanad

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google