| E Y K A |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



just a post . hiks~
Thursday 10 January 2013 • 21:20 • 0 comments
Salam jumaat :D . hye blog . Im back . yea , story ape lagi hari nih ea? hm , orite .title ,  just a post so , pape je la kan . and i think aku nak upload gamba je laa . hee . n story la siket . hee ,saje je nak update blog hari nih . tengah bosan . btw , firstly aku nak cakap aku adelah penanam anggur yang berjaya sekarang nih . haha . K , jeles sebenarnya bila dapat tau ,  tengok kawan-2 semua dah bekerja , pegang duit sendiri . huh ! bila turn aku lagi nih ? err its okey eyka . sabar je . lepas je aku dapat semua lesen nanty baru boleh kau fikir pasal keje . why ? sebab entah .mama la , jgn ganggu masa nih la , ape la , err okey . denga je laa . then , pasal lesen pulak . err , amek L pon aku tak Lulus lagi nih , hmm :( hari tuh pergi dapt 41/50 . ouhhh shittt !! 1 je lagi nak Lulus . bila fikir balik , pewh , give up kot . tape2 , i will try again . hiks~ *malas sebenrnya*  k , forget about it , nanty lain kali aku buat balik . ngee ~ -..-
okey , nih pasal abag daus pulak . mmg dah lama nak story pasal dia . kejap . upload picture "LOADING .......................

 
okey DONE :) . hihik . see , nih la abang daus . abaikan aku kat situ , *gomok tuh* -,- . actually , abang nih kakak sepupu aku punya BF . abang nih baiklah jugak . senang nak bercerita , mudah nak berkongsi masalah , macam-2 la . banyak dah ,problem aku dia setle kan . bnyak bagy aku nasihat .pasal pelajaran , life , personal . MACAM-2 . baik sangat . same jugak mcm dia , if dia ade problem dengan kakak , dia cari aku . dia cerita semua problem kat aku . awak baik sanagt bro . sangat . Tapi sayang , nih yang aku nak cerita , kakak sepupu aku tak pandai nak hargai dia . mcm2 dah abang korbankan untuk dia , tapi dia . *tauching* . pasal nih tak patut cerita pnjang-2  . tapi tapi , satu je , kalau la abang dengan kakak dah takde pape relay lagi , aku yang terasa sedih sebab abang sangat baik dengan aku . ouh , never mind . END about it .
Now , story about kakak pulak ... upload picture
"LOADING .............

yeahh , DONE x) hihi , nih kakak saya . awak baik , awak cantik , tapi awak gedik , awak pemalas .
satu je aku kurang suka dengan dia nih , dia suka melayan seorang tu lebih-2 . i means , contoh la , dia dah ade abang daus , then dapat kawan lelaki sorang lagi , terus call b bby or pape je lakan .kenal tak sampai sehari da mcm tu . motif dia ape ? pasang dua ? aku rasa bukan dua lagi , bnyak dah . *aku jujur kat sini , sebab menyampah . sorry * pasal dia nih tak banyak , dia dah pon berkahwin tapi divorce . dia ade sorang anak yaitu anak buah aku , hehe  MOHD NABIL AIMAN . perangai kau mcm mana pon, aku tetap sayang kau . mcm kakak kandung aku sendiri . problem aku pon bnyak aku cerita kat dia . so , boleh la . okeyh je sebilik dengan dia . hihi .

upload picture .
"LOADING...............

orite DONE :) . my boboiboy , ultraman dan upin ipin . hihi . MOHD NABIL AIMAN HERE . hiks~
budak nih keletah bercakap . kalau datang rumah WAN dia , *mama saya* mmg tak pernah nak duduk diam . betry tak low langsung . paling rapat dengan aku . dia nih selalu menyanyi lagu jepun . lagu ultraman , sampai kiteorg semua boleh hafal dah .and then lagu boboiboy versi english punya . seronok denga . hee . haa lupa cakap , di berumur 5 tahun . tahun nih sekolah . dia duduk dengan baapak dia . hee . *dah mcm buat cerita pasal about me dah aku nih . ngee . * k pape je . bye . :D

last story about HIM .

upload picture
"LOADING..................


SIAP :D .hihi . dia Raja Syahaziq . haa , dia kekasih hati aku . *mcm kelakar ? haha . pape je la . declare dengan dia time New Year . haha . after 12:00am 01012013 , dia minta couple . btw , aku ngan dia dah kenal lama . saje nak declare time new year tuh . ngee ~ tak pernah jumpa pon . kenal pon dekat tagged . :/ . first meet kiteorg time akhir bulan 12 . lupa dah tarikh tuh . maybe 2412 kot . err . maybe la . firstime jumpa lepak dekat taman metropolitan dengan kakak dan abang daus. first time jumpa dah macam belangkas tak boleh berpisah . cehh . haha . firstime jumpa lepak sampai pukul 10 . ngee ~ first time jumpa aku salam dia , haha . firstime jumpa , dia mmg comel , keding , skema . HAHA . *dia pakai spek -,- . firstime jumpa dia pendiam . second jumpa mulut mcm mak aku kalah aku . dah biase jumpa , serupa hantu perangai dia . muehehe . sayang kat kau aziq <3 loveyoucloseclose . :*

Eykarsln :)






Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Hai. Me EykaFaida,

Welcome to my little world :)


Best Buddy


BabyNadh


BabyTeha


BabyNanie


BabyNurin


BabyAndy


BabyNanad

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google