| E Y K A |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



His not for ME :'/
Tuesday 19 February 2013 • 09:04 • 0 comments
Assalammualaikum :) Blog kita dah baru lagi . hihi xD. Fuhh penat ! Alhamdulillah , selepas dilihat , dan ditilik2 , akhirnya berpuas hati jugak dengan blog yang telah diubah suai nih . hee .Btw , lama dah tak update blog . So , let's go ! blog walking time :D

Hmm , First story about HIM . every time bila aku update tak pernah lupa kau kan. Mesti ade je cerita pasal kau. hiks~ xD . Let's story . KAU , Raja Syahaziq .Tah mana tah awak menghilang . Text tak pernah dah nak balas .Its okey.Selagi aku boleh sabar aku sabar.Perlu ke kau berubah sampai macam nih sekali ,langsung tak contact aku . Kenapa ? yea , kalau aku ade buat salah aku minta maaf , Tapi aku hope sangat yang kau jangan la diam macam nih .K , Maybe aku tak perfect macam mana yang dia nak .Memang aku dengan dia jauh beza . Aku sedar aku sape. Aku tau dia ade rupa. Aku ? Aku takde pape . Aku tak la lawa macam ex-2 dia yang dulu , tak la secomel macam ex-2 dia yang dulu , Aku kan MOK ! yeayh !! kan kan ? Aku tau .Aziq selalu kata aku gemok , k , memang pun . Tapi aku tak kesah semua nih , yang penting aku ade hati perasaan macam kau jugak . Sokeyh , btw , aku rindukan Aziq yang dulu . yea , kau YANG DULU! yang always ade ngan aku . Setiap masa! Rindu nak denga aziq say LOVE YOU kat aku . Wahhh !! memang dulu always aziq cakap . Everytime bila lepak . YaAllah , rindunyaa aku kat kau :'(.Bila nak jongging sesama lagi ? Bila nak nyanyi sesama lagi ? Bila ?? Huh !! sekelip mata je kau berubah . Kenapa kau jumpa dia balik , kenapa ? Awak curang dengan saya !!mana janji awak!!! After aku tau semua pasal dia from Ex dia , memang susah dah aku nak percaya dekat dia.Sampaila sekarang , Maybe kteorg jarang text , call semua . btw , bila jumpa , aziq always minta maaf kat aku .susah nak faham aziq ! susah sangt !! Bila aku minta break , kenapa aziq tak nak ? kenapa ? !! Tak faham dengan lelaki . Satu je , Klau betul2 dah tak nak aku , Tolong lepaskan aku , bukan diamkan diri macam nih . Bila aku bersuara kata nak break semua , Kenapa baru dia nak pertahankan relay nih . TAPI , sedangkan , before tuh , dia tak layan kita macam kita nih Girlfriend dia ? ouhhh , sangat tak faham lahh !!! K , forget about it . :'/ . Next week , aku dah masuk collage . Teringin nak jumpa dia , tapi kalau text call pon tak berbalas , tak berangkat , sokeyh la . aku pergi dulu . Take care aziq . Aku tunggu kau . Ape yang selalu aku cakap , aku tak kan lupakan kau selagi aku tak jumpa pengganti kau . ;) Aku tau kau sayang aku . Apeh bagy tau . Tapi sayang, disebabkan perangai playboy kau , semua orang kau layan . Aku yang sakit . Sakit sangat !! Tapi takpe ,Kita tengok sampai bila kau macam nih . Jangan lupa minta break ngan aku . Aku tunggu nih .#EH . haha . :') Mornight . Salam .



Eykarsln ;)



Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Hai. Me EykaFaida,

Welcome to my little world :)


Best Buddy


BabyNadh


BabyTeha


BabyNanie


BabyNurin


BabyAndy


BabyNanad

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google