| E Y K A |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



END ! :')
Thursday 21 February 2013 • 06:33 • 0 comments
Asslammualaikum :') , Im back .Update lagi about him . yeah , Dia lagi -..- . Now , im free !!!! yayyy :'D . Tamat dah riwayat aku hidup dengan dia . #eh . haha . Just dengan dia je la . Im still hidup lagi k . hee.Btw , hari nih , 21/02/2013 , break off with her . Sokeyh , eyka kuat !! Lupakan dia insyaAllah. I'll try, try and try it . Aku rasa nih la yang terbaik . Ape yang telah diberitahu dekat status whatsapp aku , "Dia akan berakhir tidak lama lagi , tapi bukan sekarang" btw , benda tuh dah update dalam dua hari before aku break off dengan dia. So , Selasa la kan . Hari nih dah khamis . Niat aku buat status macam tuh nak dia tahu yang aku akan do something dekat relay aku ngan dia. Aku tak kan diam macam dia . Pengecut !! And hope ,after dia baca dia say somthing kat aku before aku buat keputusan yang bukan-2. Tapi bila dah 2 hari macam nih takde pape pun dari dia , So , aku ambil keputusan untuk break off dengan dia .SO today la . Haaa , kan selesai . Tak de aku nak sakit hati lagi :''). Hmm ,  Ape yang aku update semalam , aku akan tunggu dia minta break kan , now , takde dah nak tunggu2 . aku dah hilang sabar dengan perangai dia . So , let's do ! KITA PUTUS. :') yeaah , Finally , dia terima . Memang tak kan adenya dia nak pertahankan relay aku ngn dia nih . Its okey . I can handle my self without her . :') I will miss you :'( Just memories , Masa Lalu :')


Eykarsln :)



Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Hai. Me EykaFaida,

Welcome to my little world :)


Best Buddy


BabyNadh


BabyTeha


BabyNanie


BabyNurin


BabyAndy


BabyNanad

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google