| E Y K A |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Alhamdulillah ! Thanks Allah :)
Sunday 3 March 2013 • 07:25 • 0 comments
Assalammualaikum :) Alhamdulillah . Im still have in the world . hihi . So now, BlogWalkingTime . Banyak cerita nak diceritakn .About new learn in the collage . New friend . New someone special in my life . YaAllah , indah sebenarnya ciptaan Allah nih semua :D . So let's story about it . Now , First i want to story about the new studying in collage . Now , aku dah jadi pelajar . macam mana yang kauorang tau pelajar dan belajar di sekolah je kan kan ? hihi , nih tak , aku skang student in collage . not school tau . hee . ICAN collage the short name . and the long name is Integrated Collage of Allied health Nursing .Yeayh , thats place . kat situ la aku study sekarang . Ramai tnya kenapa awal sangat aku continued study . Hmm , k sebenarnya aku pun tak jangka yg aku akn continued study nih seawal mcm nih . ealaa , result pun tak keluar lagi kan . Hmm , Mama la . First dapat surat tawaran from collage tuh . Bila tengok-2 my mom yg buat keputusan . K , collage tuh just nak result try'll SPM .Bila difikir-2 result percubaan memang teruk . Aku ade satu je A .Lagipun collage tuh tengok la mcm mana kan ? Nursing . Memang giveup bila fikir kan . Da la math and english FAIL . YaAllah memang teruk la percubaan hari tuh . Aku pun kelas sastera je . bukan sains tulen . It's okey la . nih semua pilihan mama . Nak jadi anak yang baik la katakn kan . HAHA .so aku denga je cakap mama . follow je family pergi temuduga collage tuh dengan bwak result yg tah pape tu . Malu nak tunjuk . Kadang-2 bila fikir , rasa menyesal tak belajar leklok masa sekolah hari tu :'( its okey la . teruskan temuduga tu jugak . So result for interview collage tu Alhamdulillah LULUS . Science wajib LULUS . SO , alhamdulillah jugak la dapat masuk Collage international tuh .K , lupa satu , berat hati nak smbung study sebab collage nih collage swasta . Mama kene kluar duit . First pendaftaran 2ribu5ratus mama keluarkn . Bukan nk show off la kan , benda nak cerita je . Sorry if siapa yg baca tak senang k :) Bila dapat continued stdy nih , memang kene fikir habis hbisan . nih la dunia aku . nih la masa depan aku .. Mungkin takde rezeki dekat SPM , insyaallah bila study dekat ICAN , berjaya .bnyak dah mama abah habiskan duit untuk aku . Thanks mama abah . Kakak cuba jadi yang terbaik untuk family kita . Lepas je abang kahwin nih , Kakak la yg kene bimbing aiman pulak . Insyaallah aku boleh .okey Done part 1 . Part 2 is , new friend in collage . First day 25022013 aku sampai collage memang tak tau nak buat ape . masuk-2 tak tau mana senior , tak tau mana junior macam aku . Alhamdulillah , tak lama aku sampai situ jumpa Alya dengan Rozi .and second after masuk kelas jumpa lagi new friend nadia , aten and afie .Start dari situ kiterog kawan sampai la sekarang . Kteorg ade take picture . Tapi maybe next week aku upload .tunggu sambung cerita nih next week . hihi. okey , semua cerita nih sebenrnya lama nak cerita tapi no time . so , hari nih baru rasa nak luangkan masa dengan blog kite nih . hihi . btw , after title nih ade satu title nak publish kat korang semua . the special one for me .*excited . thanks for the reading . tak suka tak pe . cerita saya , bukan cerita awak. hee . bloglove !! bye . Assalammualaikum .



Publish
Eykarsln :)



Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Hai. Me EykaFaida,

Welcome to my little world :)


Best Buddy


BabyNadh


BabyTeha


BabyNanie


BabyNurin


BabyAndy


BabyNanad

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google