| E Y K A |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Syukur Alhamdulillah :)
Thursday 21 March 2013 • 06:56 • 0 comments
Assalammualaikum :) Today, yeah ! hari yang penuh bersejarah . Tuhan je tahu macam mana keadaan hati aku untuk hari nih . Resah , Nervous , Takut semuaanyaa la . Before today lagi hati aku dah tak tenang.Mimpi itu ini , bangun then tidur balik sampai la ke subuh.Pukul 9 terjaga ,dengan penuh senyuman aku bangun pergi mandi , wearing baju kurung ,tunggu member , salam mama and then pergi la hala yang nak di tuju. "Are you Ready for your Result SPM Rika Norfa'ida Roslan ?" *Tanya diri sndiri -.-* haha . Yahhh ! Aku nak pergi ambil result nih ! Macam tak percaya result dah keluar weii .Life aku dah datang ,tunggu untuk aku ambil je.Jantung aku makin lama makin laju dia berdegup. Sumpah nervous aku terasa.Hmm , Enas pun dah sampai rumah aku , So ape tunggu lagi , pergi la sekolah sesama.Nak dijadikan cerita la kan , nervous punya pasal nih , dah sampai dekat bustop sekolah tak tau kenapa kteorg tak tekan loceng bas untuk turun . YaAllah ,Nampak tak nervous kiteorg menjadi-jadi . haha . So , terpaksa la kteorg berhenti agak jauh siket dan menapak la kami berdua menuju ke sekolah . hahaha . Semakin dekat semakin laju jantung aku berdegup.Sampai pintu pagar sekolah dengan lafaz Bismillah kteorg pun masuk la sekolah .Apa lagi seronok la dapat jumpa member-2 . Rindu sesangat dekat diaorang ! :'( .K , nih yang aku makin stress bila jumpa junior tetiba datang kat aku cakap 49 orang GAGAL SEJARAH this year ! YaAllah , cukup la kau wish luck kat aku nih , p bagi tau benda alah tu dah kenapa .Nak pengsan aku denga. Dalam kepala dah terfikir komfem-2 kau FAIL sejarah nih eyka ! Aih SETAN dah main dalam otak aku masa nih .Errhhh Never mind.Yang penting masa tuh aku nak g dewan , ambil result then aku nak blah balik rumah ! hahaha >< Sampai je dewan , principal tengah bagi result bebudak yg dpat straight A's .Seronoknyaa tengok dorang.Bangga parents dorang. :'( Bila ntah turn aku nak bagy parents aku happy mcm tuh . hmm , Its okey :') ."Apa yang kita buat , itulah yang kita dapat" so aku redha je . Aku dah buat sehabis baik dah hari tuh . Hmm , Habis je penyampaian tuh , masing-2 pergi dekat guru class masing-2 ambil result. Time nih la aku dapat jumpa semua Ex student 5kenanga 2012 . YaAllah rindunyaa dekat kauorang semua.Simpan rindu nih jap , teruskan beratur tuk ambil result . Tibalah giliran aku . Ketara sangat tangan aku menggigil pegang result ! Aku tak tengok pun result tuh lepas dpt. Aku rileks kan diri then dalam hati aku ckp , Aku tak minta banyak A , tapi aku minta result aku LULUS dan tak de satu pun GAGAL . Syukur Alhamdulillah , Aku takde gagal . Apa yang aku buat , inilah yang aku dapat .In Sya Allah , lepas nih aku dapat sambung Diploma in MLT at ICAN collage.Mungkin nih dapat menjamin masa depan aku and bantu mama abah jugak.Mama pun nampak happy bila tengok result aku yang tak seberapa nih ,mama kata , aku takde gagal tu dah cukup.Mama faham anak dia nih macam mana *Agak  pemalas siket* haha . Thanks mama :) Me love you so much :*

What is important is :

Haaa , tak lupa jugak , congrates Mariam Nabilah and Adila . Kiteorg Ex Student 5Kenanga 2012 respect sangat kat kauorang dua atas result cemerlang gemilang kauorang tuh.Kauorang dah membuktikan kat kelas2 depan yang budak kelas kita tak seteruk mana.Serius aku respect kauorang dua .Teruskan k . Lebiu guys ! :*
Assalammualaikum :)

Publish,
Eykarsln :)




Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

Hai. Me EykaFaida,

Welcome to my little world :)


Best Buddy


BabyNadh


BabyTeha


BabyNanie


BabyNurin


BabyAndy


BabyNanad

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: @esharky_
Owner blog: Your Name
Best view:Miss Google